משלוח חינם!

03-9194074

9 טיפים לתחזוקה ושימוש באופניים חשמליים 

ריכזנו עבורכם סדרה של טיפים לשמירה ותחזוקה נכונה של האופניים החשמליים שלכם.

טיפ מס' 1 - שמירה על לחץ צמיגים תקין

שמירה על לחץ צמיגים תקין מקנה טווח נסיעה  גדול יותר. לחץ אויר תקין מאפשר פחות  חיכוך עם הכביש, המנוע מתאמץ פחות כך שהסוללה נצרכת פחות וניתן לנסוע מרחק רב יותר. 
כמה לחץ אויר למלא באופניים שלכם?
על הצמיג ובספר ההוראות רשום  טווח הלחץ המומלץ.

טיפ מס' 2 - רכיבה בדיווש בלבד

החוק החדש מאפשר נסיעה עם מצערת (ידית גז) עד 6 קמ"ש, מעבר למהירות זו האופניים מוגדרות כלא חוקיות. בנוסף שימוש בידית גז פוגע משמעותית בטווח נסיעה (עד 40% פחות מאשר רכיבה בדיווש) וגורם לבלאי לגיר למנוע ולסוללה. ***לא מומלץ***

טיפ מס' 3 - חיזוק חישורים (שפיצים)

אם יש לכם אופניים עם גלגלי חישורים (שפיצים) מומלץ בחום  לבצע חיזוק חישורים אחת ל-3-5 חודשים. תחזוקה זו תמנע שבירת חישורים בודדים (שעלות תיקונם קטנה יחסית) ובמקרה היותר גרוע - בניית גלגל שעלות תיקונו  נעה  בין 500-800 ש"ח. לרוכבים עם עומס גדול יותר מהממוצע מומלץ  לעבור טיפול זה בתדירות גדולה יותר.

טיפ מס' 4 - תחזוקה כללית, החלפת בלאי

מומלץ לקרוא את ספר ההוראות של האופניים שרכשתם, ברוב החוברות יש המלצות לטיפולים תקופתיים. מתי כדי להחליף חלפי בלאי כגון צמיגים, רפידות בלמים, שימון מערכת הילוכים והנעה וכו', תחזוקה נכונה תשמור על האופניים במצב שמיש לאורך תקופה ארוכה.

טיפ מס' 5 - הסוללה

הסוללה היא החלק  היקר ביותר והרגיש ביותר לתחזוקה לא נכונה של האופניים.
חשוב לשמור על כללים הבאים ובכך למקסם את תוחלת חיי הסוללה שלכם:
  1. מומלץ להטעין את הסוללה בגמר יום הרכיבה, לא לחכות לריקון הסוללה.
  2. טעינת הסוללה עם המטען המקורי בלבד
  3. חום הוא האויב של סוללות ליתיום, מומלץ לאחסן את הסוללה בטמפרטות החדר ולשלוף את הסוללה בגמר הרכיבה.
  4.  מומלץ להטעין את הסוללה כל 3 שבועות גם אם לא היה בה שימוש.

טיפ מס' 6 - לא להרכיב על הסבל האחורי

הרכבה על הסבל האחורי אינה חוקית, למעט פעוטות עד 25 ק"ג עם כיסא בטיחות יעודי. 
חוץ מהעובדה שהרכבה אינה חוקית ומסוכנת מאוד!!! היא מעמיסה עומס יתר על המנוע וגיר המנוע נשחק יותר מהר, המנוע עצמו עובר עומס יתר וגם הסוללה. מתכון בטוח ומהיר לתקלות והוצאות מיותרות

טיפ מס' 7 - בטיחות וראות

הקפידו לרכוב עם קסדה, בערבים ובלילות הדליקו אורות, פליקרים, מחזירי אור. חשוב שתראו ותיראו בדרך.

טיפ מס' 8 - קיפול ופתיחת האופניים

רוב האופניים החשמליים בישראל מתקפלים. חשוב לשים לב שפתיחת האופניים  ונעילת לצורך רכיבה נעשת נכון. נעילה לא נכונה ולא מאובטחת אלולה לגרום לשבירת השלדה/הכידון בזמן נסיעה ולהסב נזק לרוכב או למשתמשי הדרך. נעילת השילדה והכידון ברוב המקרים מבוצעת בד"כ בשני צעדים: 
  1. נעילת הבריח 
  2. סגירת הנצרה   
הקפידו על נעילה נכונה לפי הוראות יצרן של האופניים שלכם.

טיפ מס' 9 - לדכא את הגנב

אופניים חשמליים הן היעד מספר 1, לגניבת האופניים אחרי הטלפונים הניידים.
אל תגידו "לי זה לא יקרה", סביר להניח שזה יקרה אם לא תגרמו לגנב לוותר על האופניים שלכם. איך עושים זאת? 
  1. מנעול איכותי, מומלץ מאוד להשקיע במנעול איכותי, כזה שלא ניתן לפרוץ עם "תוכי" מנעול פרסה מחוסם בדרגה 8 ומעלה יעשה את העבודה. (אפשר להוסיף עוד מנעול פשוט לגלגל קדמי או אחרוי)
  2. להוציא את הסוללה - גם אם זה "רק ל-2 דקות".
  3. להתקין אזעקה
  4. במידה ויש אפשרות להתקין באופניים איתורן/GPS, על מנת לדעת בכל רגע נתון היכן האופניים שלכם דרך הטלפון הנייד ולקבל התראה מהירה על גניבת האופניים. (אפשרות זו קיימת בכמה דגמי SWIFT).
כל הפעולות האלה יורידו את המוטיבציה מהגנב להתעסק אם האופניים שלכם ולעבור לקורבן הבא.
נשמח לתגובות, שאלות , פידבקים והערות, אנחנו כאן בשבילכם, רשמו למטה   
אחריות:
SWIFT מציע ללקוחות שרכשו אופניים חשמליים או סוללות לאופניים אחריות מוגבלת לשנה או שנתיים (בתוספת תשלום) מיום הרכישה לתפקוד מלא ותקין של המוצר כולל המערכת החשמלית
אין לבצע שימוש באופניים למטרות שהכלי לא יועד להן כגון : תחרויות, קפיצות, מעבר מכשולים נסיעה בשטח חולי, הררי וכו'. אין לבצע שינוי/הוספה כלשהו באופניים, אין לעשות שימוש ברכיבים שלא סופקו ע"י SWIFT.
טווח הנסיעה בטעינה בודדת של הסוללה משתנה בהתאם לתנאי השטח (עליות, ירידות), משקל הרוכב, אינטנסיביות השימוש וכו'.
האחריות מוגבלת לרוכש הראשון המקורי בלבד.


מימוש אחריות ושרות:
במקרה של תקלה במוצר יש לפעול כדלקמן: הלקוח יצור קשר טלפוני עם החנות מה רכש את המוצר ויקבל עזרה ראשונה. במידה והבעיה לא נפתרת, יש ליצור קשר עם SWIFT ולקבל הנחיות להמשך הטיפול. הלקוח יעביר את המוצר למעבדת SWIFT לצורך הטיפול וייטול אותו בסיום הטיפול.

תחום האחריות:
מוסכם כי אחריותה של SWIFT והתחייבותה מוגבלת בכל מקרה לתיקון ו/או החלפת הכלי על פי המפורט בכתב אחריות זה. בשום מקרה, לא תהא החברה חייבת בפיצוי על נזקים לגוף, לרכוש, הפסדים, מניעת רווחים, מניעת שימוש או כל נזק אחר שיגרם במישרין או בעקיפין כתוצאה מהשימוש במוצר, או מחוסר השימוש בו עקב תקלה .

המקרים בהם לא חלה אחריות:
פגיעה חיצונית שנגרמה ממכה מכאנית, חום בלתי סביר, שריפה, מגע עם חומרים כימיים או נזקים שנגרמו כתוצאה מרטיבות וקורוזיה. סביבה עם רמת לחות גבוהה ומלחית, תאונה, נפילה, חבלה, הזנחה או תחזוקה לא נכונה שלא לפי ההוראות. שינוי כל שהוא בכלי שלא אושר בכתב ע"י SWIFT, שימוש בלתי חוקי, שימוש בתחרות, מרוץ וכ"ו.
פגיעה כל שהיא בצבע, שריטות וכדומה לא כלולה באחריות.
האחריות לא כוללת שחיקה או בלאי סביר במיוחד צמיגים ורפידות בלמים.
תאורה, סלסלה, סבל אחורי ושאר אביזרים נלווים לא כלולים באחריות.

תנאים למימוש אחריות:
תנאים בסיסיים למימוש אחריות הינם שלא בוצעו שינויים כלל בכלי, לא בוצע תיקון ע“י גורם שלא הוסמך בכתב ע“י SWIFT, לא חוברו אביזרים שלא באישור בכתב, לא נעשה שימוש בחלקים לא מקוריים של היצרן, בוצע שימוש רגיל וסביר בכלי ועל פי מטרות השימוש של היצרן ועל פי הנחיות השימוש של היצרן. כמו כן, תנאי בסיסי למימוש האחריות הינו הצגת חשבונית רכישה מקורית על ידי הבעלים המקוריים וכתב אחריות עם מספרים סידוריים תואמים.
ככל שיתקיימו התנאים לעיל, יוחלפו  או יתוקנו החלקים הנדרשים ללא עלות ע"י הנציג המוסמך של היצרן. 
חלקים אפשריים להחלפה הם כאלו שתוקנו או מקוריים חדשים, ההחלטה האם לבצע תיקון או
החלפה הינה לפי שיקול דעתה של SWIFT בלבד. התיקון מבוצע בנקודת שירות של החברה. האחריות להבאת ואיסוף האופניים הינה של הרוכש. ישנה אפשרות לבצע תיקון בביתו של הרוכש בתוספת תשלום. 


תנאים והגבלים להשכרת אופניים חשמליים:
* יש מלאי זמין של אופניים חלופיים בכתובת החנות.
* קבלת אופניים חלופיים ימסרו כנגד סכום עירובון של 3600 ש"ח במזומן או בתפיסת מסגרת של כ"א (G5).
*הלקוח יחתום על טופס הצהרה והתחייבות שבו הלקוח:
1. הלקוח מצהיר כי האופניים נמסרו לו במצב תקין ושמיש ולאחר שניתנה ללקוח אפשרות לבדקם ולשביעות רצונו המלאה וכי הוסבר לו כיצד לתפעל את האופניים ולהטעין את הסוללה החשמלית.
2.קיבל הלקוח הסבר ע"י החברה או מי מטעמה על אופן השימוש באופניים ובציוד, והבין את ההסבר ויפעל על פיו, לרבות חבישת הקסדה שנמסרה ללקוח. הלקוח מתחייב לרכב בזהירות ועפ"י כל דין.
3.מובהר כי במקרה של אי השבת האופניים (מבלי שניתנה הודעה מוקדמת על כך) ו/או במקרה של גנבת האופניים ו/או נזק TOTAL LOST יחולט סכום העירבון המשקף את שווי האופניים.
4. הלקוח מצהיר בזאת שהוא כשיר ומיומן ברכיבה על אופניים, ולא ידוע לו על מניעה או מגבלה גופנית או אחרת בעניין זה.
5. השימוש באופניים ובציוד הינם באחריות הבלעדית של הלקוח. הלקוח מתחייב להחזיר את האופניים והציוד כשהם תקינים ובמצבם כפי שנמסרו לי, וידוע לו שאינו רשאי לבצע כל תיקון או שינוי בהם. הלקוח מתחייב לנקוט כל אמצעי זהירות נדרש כדי למנוע אבדן או נזק לאופניים או לציוד. ידוע לו שיהיה אחראי לכל חיוב, נזק או אבדן (לרבות לצד ג') שייגרמו בקשר עם האופניים ו/או הציוד, ויחויב בגינם. לקוח מסכים שהחברה תגבה ו/או תחלט לשם כך את המסגרת, כולה או חלקה, ללא צורך בהודעה מוקדמת. אין באמור כדי לפגוע בזכות החברה להיפרע מלוא נזקיה.
6.לחישוב ימי החלפה.השכרה, יום השכרה נחשב 24 שעות שיחלו משעת איסוף האופניים. איחור של מעל לשעה בהשבת האופניים לנקודת האיסוף יביא לחיוב הלקוח בעלות יום השכרה נוסף. במידה והלקוח מעוניין להמשיך ולשכור את האופניים עליו להודיע על כך, לכל הפחות , שעתיים לפני מועד השבת האופניים המוסכם. בימי שישי וערבי חג יש להשיב את האופניים עד לשעה 13:00 גם אם לא תמו 24 שעות.
7.הלקוח לא יקבל החזר כספי במקרים של בעיה טכנית או תקר בגלגל (פנצ'ר). במקרים אלה ישיב השוכר את האופניים לנקודת האיסוף ויקבל אופניים חלופיים.
7.1 חובה לחבוש קסדה בעת הרכיבה. הובהר לשוכר כי רכיבה ללא קסדה מסוכנת, הינה על אחריותו בלבד ומנוגדת לחוק .
7.2הלקוח מצהיר כי הינו מעל גיל 16, מיומן ברכיבה על אופניים ובמצב בריאותי תקין. מובהר כי סוויפטבייקס מבית פרטפילד בע"מ אינה אחראית לכל נזק גופני ו/או אחר שייגרם ללקוח או לצד שלישי ושמקורו ברכיבה על אופניים.
7.3 השוכר מתחייב שלא לתבוע את SWIFT מבית פרטפילד בע"מ בגין כל נזק גופני שיגרם לו או לצד שלישי שמקורו ברכיבה על האופניים.
7.4 אחריות ביטוחית (כולל צד ג') לפעילות לרבות נפילה ו/או פגיעה ו/או גניבה/שבירה אובדן ו/או נזק אחר כולל ונדליזם חלה על הלקוח.



מחירון השכרה (כולל מע"מ):

ליום: 120 ש"ח
לסופ"ש (משישי 12:00 עד ראשון 10:00): 200 ש"ח
לשבוע עבודה (5 ימי חול) – 400 ₪
לשבוע מלא (כולל סופ"ש) -500 ש"ח
לחודש: 1000 ₪
המחיר כולל קסדה.



ביטול עסקה ומידיניות החזרת מוצרים:
ניתן להחזיר את המוצר כשהוא סגור באריזתו המקורית ולא נעשה במכשיר שימוש כלשהו, המוצר שלם ללא פגיעה, נזק או פגם מכל סוג שהוא,זמן להחזרה עד 14 ימים במיום קבלת המוצר למעט אופניים חשמליים.
לא ניתן להחזיר אופניים חשמליים מרגע הוצאת האופניים מחוץ לתחומי החנות או ברגע קבלת האופניים בבית הלקוח ולאחר שהלקוח בדק את האופניים מול נציג החברה או צד ג' מטעם החברה.
במקרה של ביטול עסקה יחוייב הלקוח בשיעור של 5% מערך העסקה, אך לא למעלה מ-100 ש"ח. על הלקוח לשאת את הוצאות ההובלה גם אם המשלוח באתר בחינם וזאת ע"פ מחירון האספקות באתר.
בעת ביטול עסקה הלקוח אחראי על החזרת המוצר ועל חשבונו אל כתובתנו.
לקוח שהזמין מוצר ומסרב לקבל את המוצר שהזמין שלא עקב פגם, יחוייב בהוצאות המשלוח הלוך וחזור.

תקנון מכירה:
האתר מציע למכירה כמות מוגבלת של מוצרים במחיר קבוע מראש אם אפשרויות הנחה בקידום המוצר ברשתות חברתיות.
האתר מציג את הפריט כולל מפרט הטכני של המוצר, שנות אחריות וכו', דרך האתר, בשיחה טלפונית או עם הנציג בכתובת פיזית של החנות. במקרה וחלה טעות בתום לב באחד הנתונית ע"י האתר, יבחר הלקוח אם להבטל את העסקה או לאשרה טרם יציאתו מכתובת פיזית של החנות או טרם הוצאת המוצר למשלוח לכתובת הלקוח.
המכירה היא עד גמר המלאי.
ללקוח האפשרות לשלם על העסקה בכמה דרכים: תשלום במזומן בכתובת פיזית של העסק, באמצעות עסקה טלפונית, העברה בנקאית או באמצעות האתר בפרוטוקול מאובטח ומוצפן (SSL).
השלמת העסקה תלויה באישור חברת האשראי של הרוכש, באימות טלפוני מול הרוכש וזמינות המלאי בחנות.

רישום לאתר לצורך ביצוע עסקה:
לקוח יצטרך להרשם לאתר ע"י רישום דוא"ל , טלפון, סיסמה שיבחר, כתובת עדכנית למשלוח ופרטי כ"א. קיימת גם אפשרות רישום להתחבר דרך רשת חברתית פייסבוק לקיצור הליך ההרשמה.
חובה על הלקוח לציין את פרטיו הנכונים, פרטים שאר לא יהיו נכונים יגרם לביטול העסקה.
פרטי הלקוח כפי שהוקלדו באתר או שנמסרו בטלפון יהווא ראיה לביצוע ההזמנה.
הגשת פרטים כוזבים הינה עבירה על החוק ומוגדרת כעברה פלילית, עובר העברה צפוי לתביעה פלילית ואזרחית.
סירוב חברת האשראי לעסקה יקבל הלקוח הודעה מצד האתר על ביטול העסקה.

תנאים לביטול חד צדדי של עסקה מצד החנות
במקרים הבאים רשאית החנות לבטל את העסקה באופן חד צדדי
*אזל המוצר מהמלאי של החנות או הספק
*לקוח מתחזה או חדש ללקוח מתחזה עם כרטיס אשראי שלא בבעלותו
*תקלה באתר שמנעה את המכירה
*כח עליון, מלחמה, טרור, פגעי מזג אויר וכל דבר שאינו תלוי מצד החנות אשר לא מאפשר את ביצוע העסקה.
*נפלה טעות קולמוס במחיר המוצר.

אספקת המוצרים:
משלוח ישלח ע"י החנות ו/או הספק לכתובת שנמסרה ע"י הלקוח לפי תנאי המכירה ולאחר אישור תשלום.
באזורים מוגבלים מבחינה בטחונית יסופק המוצר לכתובת סמוכה בתיאום מול הלקוח.
ימי אספה מחושבים לפי ימי עבודה.
אין החנות אחראית על איחור במשלוח במקרים הבאים:
מצב בטחוני, כח עליון, מצב חירום, שביתה באחד הגורמים בשרשרת היבוא והשיווק של המוצר (שביתה בנמל, מכס, דואר, שביתה של הספק או חברת ההובלות וכו') ומכל סיבה שאינה בשליטת החנות.

משלוח: דמי משלוח ישולמו ע"י הלקוח במהלך ביצוע העסקה על פי המוצר שרכש.

x

#{title}

#{text}

#{price}