דירוגים אמיתיים  מאנשים אמיתיים

לפניכם אחוז קטן של ביקורות ודירוגים מתוך רבים נוספים של לקוחות SWIFT עלינו, כנראה שאנחנו עושים את זה נכון!

מה קשור SWIFT

לקוחות מדרגים את SWIFT

שירות ללא תחרות. בחור נעים וסבלני . אופניים איכותים.

לקוח שלו כבר 6 שנים. לא חסר יבואנים ללא ניסיון שפותחים וסוגרים. עם אופניים סוויפט זה עסקה בטוחה. באמת מגיע לו 5 כוכבים חבל שאי אפשר לתת יותר

יואל דוסויילר

עזרתם לי מאוד מאוד, הייתי צריך גיר לאופניים חשמליות שמח מאוד שבאתי דווקא אליכם, מקום מאוד חיובי אחלה אנשים! מצאתי את החלק שהייתי צריך בלי בעיה! תודה!

דימה סמוליץ

ממליץ בחום על המקום: היום הגעתי לשם כדי לתקן סוללה ובידיעה שאני הולך להיפרד ממאות שקלים במקרה הטוב שבו לא אצטרך להחליף סוללה (וזה לאחר ניסיון מר שהיה לי אצל היבואן של האופניים שלי, קונינג, שם "התבשרתי" שעליי להחליף סוללה ב-1700₪, בעוד שהסתבר לי לבסוף דרך חבר שעליי להחליף מפסק בסה"כ). קיבל את פני אלברט בחום, שביצע בדיקה זריזה במקום, טרם בדיקת מעבדה, והוא בישר לי שהבעיה היא רק בפיוז, ובו במקום החליף לי פיוז (10₪) וחסך לי כסף רב ועוגמת נפש. לצערי, כאמור מניסיון, זה ממש לא מובן מאליו שנותני שירות מתנהגים ביושר והגינות.

תימור שילה

שירות , אדיבות , חיוך
מאוד מאוד ממליץ על החנות
הייתי בכמה חנויות ופשוט לא ראיתי משהו שבכלל דומה

SWIFT האופניים שלי

קולה גורלץ

התטלבתי די הרבה מאיפה לרכוש את האופניים החשמליות השניות שלי לאחר אכזבה מכמה מקומ

ות שהייתי בהם. בהמלצה של חבר ובגלל תוכנית יצאת הגעתי לסוויפט.שאלו אותי כמה שאלות ורק על בסיס הצרכים שלי התאימו לי מה שאני באמת צריך. אין ספק החברה מקצועיים יצאתי מרוצה וגם לאחר המכירה מרגיש יחס של לקוח vip . ממליץ לכל החברים שלי לרכוש אופניים רק משם. גם המבחר שם גדול מאוד. אהרון לקוח מרוצה 😊

אהרון אטש

בכזה שירות מדהים עוד לא נתקלתי!
כמה הסברים ודגשים קיבלת איזה שירות עד לדברים הקטנים אפילו קיבלתי טלפון בבוקר שאחרי כדי לשאול אם הכל בסדר.

חווית קנייה מעולם אחר!

צביקה קוסמן

אלברט ורמי, אין עוד מקום כזה במדינת ישראל, החל מהשירות האדיב, השקיפות והמקצוענות. אני שמח שהגעתי לעמוד האינטרנט שלכם והתאמצתי להגיע עד לחנות. היה שווה. עלו והצליחו!

טל גבעתי

יום בהיר אחד, הגעתי למסקנה כי אני זקוק לאופניים חשמליים כדי להגיע איתם בבוקר לעבודה לא ידעתי שום דבר על אופניים חשמליים, מה כדאי, או מה מומלץ עבורי.
לחנות swift הגעתי בעקבות דירוג החנות בגוגל, לאחר שהבנתי שבתחום הזה אפשר ליפול מהר, ליפול חזק וליפול בגדול.
הגעתי בשישי בבוקר, והמוכר האדיב אלברט ליווה אותי במשך שעה (או יותר) בכל הלבטים והחששות, תוך כדי שהוא מסביר בסבלנות אין קץ על תחום האופניים החשמליים בכלל ועובר איתי על דגמים שונים, עד שהבנו מה הדגם המומלץ עבורי.
למרות שהמשכתי להתלבט, הוא הציע לי לחשוב על זה ולחזור.
למותר לציין כי חזרתי אליו אחרי שבוע וקניתי את הדגם שעליו המליץ.
לא רק שזכיתי ממנו שוב ליחס מצוין, גם קיבלתי מחיר מעולה ושלל תוספות בונוס בחינם כמתנה על הקניה. האדיבות המשיכה אצל רמי בעצמו שדאג לחווט לי ולכוון עבורי את כל מה שהיה צריך כדי להתחיל בנסיעה.
אני רוכב על האופניים שלי - דגם Big Boss Gold - כבר שבוע בערך ואני חייב לציין שלא רק שהאופניים נוחות וחזקות, אלא שאיכות החיים שלי השתפרה בעקבות ההגעה המהירה והזריזה לעבודה (לא שוכח לשים קסדה תמיד 😁).
החברים והעמיתים לעבודה התלהבו מהם מאוד ורובם גם ציינו שהמחיר היה ממש מציאה.
לסיכום, לכו לקנות אצל אלברט. אני מרוצה.

גל.פ

תודה רבה לרמי. שרות אמינות ואיכות מעולים. באתי במיוחד בעקבות המלצות מתל אביב ובהחלט אחזור לקנות עוד אופניים בעתיד. מומלץ ביותר !!!!

רן פיליפ

שרות מדהים לאחר הקנייה. אין כמו לקנות מהיבואן במחירי יבואן ויש לו את החלקים המקוריים לאופניים. לאלברט יש ידע עצום בתחום והכי חשוב סבלנות. לא להתלבט, לגשת רק לאלברט, זה חוסך הרבה כאבי ראש אח"כ.

גלעד אריאלי

עשיתי סקר שוק, חיפשתי חנות שמוכרת אופניים עם שירות. נחשפתי לתוכנית יצאת צדיק והחלטתי לגשת ל SWIFT . מאותו הרגע הבנתי שזה המקום שבו ארכוש אופניים ואמליץ לכל חברי. היחס , השירות האידבות של אלברט ורמי הפכו את חווית הקנייה למיוחדת במינה. ממליצה בחום על החברה האלה. גם המחירים שלהם מהזולים ביותר שיש לדגמים שבדקתי אצל המתחרים. ממליצה בחום 👍

אירית קלדס

רכשתי את הדגם של המבצע, אין מאושרת ממני :) מאוד ממליצה על SWIFT , דגם טוב ושירות מעולה! תודה לאלברט ורמי

אביטל וייס

אלופים בשירות, באמינות, וביחסי אנוש!! אלברט מספר 1!!
שווה ביותר וממולץ להגיע לחנות להתרשם!

חלי זערור

מקום מדהים עם חווית קניה יוצאת מן הכלל
אמינות ושירות מס' 1 שנתקלתי כל הכבוד לאלברט מנהל החנות יישר כוח .
אני מגיע מראשון לציון במיוחד רק בגלל השירות והאמינות

גיא אזולי

רכשתי אוניים דגם רוקי מאוד ממליץ על החנות שירות מעולה

ליעד גולסמן

מוכר מאוד נחמד עם המון סבלנות מבחר גדול של אופניים מחירים סבירים

רפי לוי

המקום המושלם לקניית אופניים חשמליים ושירות מעולה ואדיב תענוג.

ליאל חי יוסף

אין שירות כזה בארץ! באנו בגלל שידור התכנית יצאת צדיק, כבר מהתחלה אלברט נתן הסבר מקיף על סוגי האופניים על כוסות קפה, לאחר שיתאימו לי את האופניים המושלמת שלי יש צוות מקצועי שמכין את האופניים לרכיבה וצוות שדואג למילוי טפסים הסברים ואין סוף טיפים. החברה מציעים סדרת טיפולים חודשיים לאופניים למשך שנה, אני כבר 3 חודשים מגיעה לטיפולים ..וגם לאחר המכירה מקבלת הרגשה שאני חלק מהמשפחה . תמיד יציאו קפה בזמן המתנה לגמר הטיפול. אלברט, רמי ודניאל תודה לכם !!!! 👍👍👍

יפה פנחסוב

מאוד ממליצה על המקום. הייתי בכמה מקומות לתיקון אופניים והציעו לי תיקון בין 500 ל 700 שח תיקון. אצלם זה התיקון נסגר ב- 65 שח בלבד!!! אמינות ומקצועיות זה סוויפט

מיכל אסף

אני מעריץ את החברה האלה.. לקוח נאמן שלהם מעל 5 שנים. אין להם מתחרים ..

סהר. א.

לא יאמן שיש שירות כזה בארץ, חברה מקצועיים, פתוחים מ-7:30!! המקום היחיד שהיה פתוח לסדר לי פנצ'ר לפני עבודה. רכשתי לאישתי שם אופניים, מאוד מאוד מרוצים, תודה לאלברט,רמי, דניאל ודור. ממליץ מאוד